מדוע דפי נחיתה חשובים למסע פרסום של תשלום פר קליק

מדוע דפי נחיתה חשובים למסע פרסום.. דף נחיתה? דף נחיתה בסיסי הוא כל דף אינטרנט שלקוח פוטנציאלי יכול לבקור "לנחות" עליו בעת הניווט באינטרנט.
הם בדרך כלל דפים עצמאיים, המופרדים מהאתר הראשי שלך, אשר פותחו לצורך פרסום, ובמטרה לייצר המרות והפניות.
מכיוון ש דפי הנחיתה מעוצבים בנפרד מהאתר הראשי, ובנויים ללא הסחת דעת מיותרת, מה שמאלץ את המשתמשים להתמקד בקריאה לפעולה עבורה הדף נוצר.
תמונות מוצגות, שימוש בצבע, קריאות לפעולה וטופס יצירת לידים הם כולם חלקים חיוניים של דף נחיתה המסייעים להגדיל את ההמרות.
מה זה המרה? המרה היא פעולה מוגדרת מראש על ידי בעל האתר. פעולה שאותה רוצים שהגולש יבצע.
המרה יכולה להיות: רכישת מוצר, רישום לניוזלטר, שליחת פרטי קשר הורדת תוכנה ועוד.
לצורך הדוגמה בפוסט הזה נתמקד בקשר שבין דפי נחיתה לקמפיינים של תשלום פר קליק (PPC); עם זאת, ניתן ליישם את השיטות הזאת גם המקורת שיווק אחרים. 
דפי נחיתה משפרים את מסעות הפרסום בתשלום
  • איכות פרסום ב- גוגל אדוורדס, נקבע על ידי הגורמים הבאים:
  • שיעור הקליקים של המודעה שלך (CTR)
  • הרלוונטיות של כל מילת מפתח לקבוצת המודעות שלה
  • איכות ונחיתה של דף הנחיתה
  • הרלוונטיות של טקסט המודעה שלך
ככל שציון האיכות טוב יותר, מחיר לקליק יהיה נמוך יותר – וכתוצאה מכך תקבל יותר ערך ממסע הפרסום.
גוגל מעוניינת להציג מודעות למשתמשים שלה הכי מדוייקים על מנת שיוכלו לנקוט פעולה.
דף נחיתה משרת מטרה זו מכיוון שאין בו הפרעות פרסום עודפות.
המידע, מאוד רלוונטי, בסבירות גבוהה שמשתמשים יבצעו את ההמרה.
דפי נחיתה מגדילים את ההמרות
עסקים שמפרסמים במנועי חיפוש מתמקדים על מנת להגדיל מכירות. כתוצאה מכך, תנועת ה- תשלום פר קליק שלהם שונה מבחינה פסיכולוגית מהתנועה האורגנית שלהם ונדרש לשווק אותה באופן שונה.
משתמש שמבקר בדף נחיתה יבצע פעולה מיידית על ידי מילוי טופס, או פשוט סתם יעזוב את הדף, כך שחלון ההזדמנויות להמיר תנועת תשלום פר קליק הוא קטן. עם זאת, מכיוון שמוצג מידע מוגבל בדף נחיתה, המבקרים אינם עמוסים במידע חוץ מפריע, ולכן הם הקהל הנכון, בסיכוי גבוה יותר לבצעו פעולה.
דפי נחיתה מוגדרים בנפרד מאתרים עיקריים ובעזרת כלים מקוונים כמו מיילצ'ימפ, מפרסמים יכולים לבצע קריאות לפעולה, ותכונות אחרות לבדיקת ושיפור ההמרות מבלי להשפיע על האתר הרשמי.
דפי נחיתה מייצרים נתונים ותובנות
דף נחיתה יכול לעזור בזיהוי הערוץ היעיל ביותר ליצירת לידים. ולעזור בזיהוי הערוץ היעיל ביותר לפרסום. ובהחלטה היכן עדיף לך לפרסם בגוגל אדוורדס או בפייסבוק… או בערוצים אחרים.
התובנות המופקות מדף נחיתה יכולות גם לסייע בזיהוי ההודעה הנכונה או קריאה לפעולה שתגדיל את ההמרות, ואז ניתן להשתמש בהן כדי להגדיל את חווית המשתמש, וכתוצאה מכך להקטין עלות פרסום לכל פניה.

מדוע דפי נחיתה חשובים למסע פרסום

שמור על קשר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

הירשמו לניוזלטר שלנו

רוצים להיות הראשונים לקבל עדכונים ומאמרים חדשים של צור-טק? הירשמו לניוזלטר וקבלו מידע על תחומי בניית אתרים, וורפרס, אלמנטור, קידום אתרים ועוד..

פוסטים אחרונים

רפאל צור

רפאל צור

מומחה אתרי וורדפרס ושיווק דיגיטלי באינטרנט​

אהבתם? במידה ותירצו לקבל עדכונים עתידיים ישירות למייל שלכם אתם מוזמנים להירשם בקישור למטה.

השאר תגובה

כתיבת תגובה