מדוע אתה זקוק ל סרטון הסברה ב אנימציה לעסק שלך, עכשיו!

כן עכשיו. כולם יודעים שאסטרטגיית שיווק בווידאו משנה עולם. כל עסק יכול ליהנות מסרטון הסברה בוידיאו.

1. קריאה לעומת צפייה בסרטונים

מי ינצח במשחק הזה? ניחשתם נכון – סרטונים, כמובן. אנשים מעדיפים לצפות בסרטון הסברה, במקום לקרוא הרבה טקסט .

הקהל שלכם יבחר את המידע שהם רוצים לראות בהתבסס על כמה קל להם לעבד אותו. למה? מכיוון שבני האדם נוטים להימנע מהמשימות התובענות מדי בצורה קוגניטיבית.

ובהתחשב בעובדה שתוכן ווידיאו מעובד פי 50,000 יותר מהטקסט, אם אתה נותן לקהל שלך אפשרות לבחור בין טקסט ארוך לצפייה בסרטון מסביר, הם תמיד יבחרו בסרטון.

לכן, אם אתה רוצה שההודעה שלך ממש תחדור לקהל שלך, ווידיאו הוא הבחירה הנכונה.

 

2. סרטונים מגבירים את ה- SEO שלך

אחד הגורמים שנלקחים בחשבון על ידי גוגל עבור הדירוג שלהם, הוא הזמן בו מבקרים המבקרים באתר שלך.

אם הקהל שלך מבלה יותר זמן באתר שלך, הוא ישלח הודעה חיובית למנועי החיפוש וזה יתרום לכך שהתוכן שלך יופיע גבוה יותר בחיפושים.

אבל, מה זה קשור לתוכן וידאו? ובכן, יש לך סיכוי גבוה פי 53 להופיע לראשונה בגוגל אם יש לך וידאו משובץ באתר שלך.

זה לא מפתיע, מכיוון שאנשים מעדיפים לצפות בתוכן בצורה של וידיאו, ולכן יש סיכוי גבוה מאוד שכאשר הם יראו את הסרטון באתר שלך הם ירצו לראותו. 

 

3. אתה צריך להיות במנוע החיפוש השני בגודלו בעולם

YouTube הוא אחד האתרים עם הכי הרבה תנועה באינטרנט, זו הפלטפורמה הגדולה ביותר בעולם, (אחרי גוגל) היא מנוע החיפוש השני בגודלו!

מבולבלים? ובכן, אתה לא אמור להיות. חשוב על כל פעם שנכנסת ל- YouTube כדי למצוא תוכן חינוכי, קטעי וידאו "כיצד לבצע" או לפתור בעיה או ללמד כיצד לעשות משהו.

אם רואים זאת כך, זה די ברור מדוע YouTube הוא עניין כה גדול, והעלאת תוכן הווידיאו אליו הופכת חשובה מאוד.

חיפושים "כיצד לבצע" עלו בשיעור של 70% בשנים האחרונות, כך שיצירת סרטונים חינוכיים צריכה להיות חלק מהאסטרטגיה השיווקית שלך כדי לשפר את המודעות ולמקסם את הנראות שלך.

 

4. וידאו עוזר לך לבנות מערכת יחסים חזקה עם הקהל שלך

תוכן וידאו משתמש בכוח של סיפור כדי לבנות אמון ויחסים חזקים עם הקהל שלך. 

תוכלו ליצור דמויות הדומות לקהל היעד שלכם (בהתבסס על פרסומות הקונה שלכם) ולבנות תחושת הזדהות עם הצופים שלכם.

תרחישים מצוירים יוצרים חיבור נוסטלגי בין הצופים שלך למותג שלך – הם מקשרים לקריקטורות המצוירות בהן היו צופים בילדותם.

החיבור הנוסטלגי הזה משייך את המותג שלך לרגשות חיוביים, וזו המטרה הסופית לכל סרטון שיווקי.

אם אתה מגיע לקשר רגשי מסוג זה עם הקהל שלך, הקרב כבר ניצח למחצה.

מדוע אתה זקוק ל סרטון הסברה

5. אנשים נוטים יותר לרכוש לאחר שצפו בסרטון

לאתר שאינו משתמש בתוכן וידאו יש שיעור המרות ממוצע של 3%, אך וידאו מכפיל זאת. כאשר אתרים משתמשים בווידיאו,

שיעור ההמרות הממוצע ההוא גדל עד 5%

הרכישות גדלות גם כאשר חברות משקיעות בתוכן וידאו: 65% מהמשתמשים אומרים כי יש להניח שהן רוכשות באופן מקוון לאחר צפייה בסרטון,

ו -40% ממשתמשי המובייל מראים אותה נטייה. זה אחוז גבוה ממש כאן!

המספרים האלה באמת מרשימים, אז כנראה שאתה כבר בגוגל מחפש את חברת הפקת הווידאו הטובה ביותר,

נכון? ובכן, חכו שנייה חמה – בואו נדבר על השקעות.

 

6. לסרטונים יש את ההחזר על ההשקעה הגבוה ביותר וחיי המדף הטובים ביותר

עלינו לדון ברמת ההחזר על ההשקעה (ROI) שיש לסרטון הזה, כי זה הדבר העיקרי שבעלי העסקים דואגים להם כאשר הם מקבלים החלטות עסקיות.

תשמח לדעת שסרטון וידאו הוא סוג התוכן עם ההחזר על ההשקעה הגדול ביותר, לפי 52% מהעסקים.

אז אתם עשויים לחשוב שתכני וידיאו יכולים להיות יקרים מעט, אך בטוחים שתניחו שתחזירו את כספכם בעוד מספר חודשים בלבד – ובהתחשב בחיי המדף המורחבים שיש לתוכן הווידיאו,

לאחר הכסף שהשקעתם חוזר אליך, הכל יהיה רווח טהור עבור המותג שלך.

מלבד זה, תוכן הווידיאו הוא כמו מתנה שממשיכה לתת. אתה יכול למחזר תוכן וידאו כדי להרחיב את ערכו, על ידי יצירת GIFs מתוך סרטונים כדי לשתף אותם בטוויטר או ליצור סרטונים קלים לצפייה באינסטגרם …

אתה יכול גם להעביר מחדש סרטון כדי ליצור סרטון חדש לחלוטין, או ליצור העלה סרטון טיזר אודות החברה שלך.

סרטונים הם רב-תכליתיים, כך שאם אתה יודע למחזר את תוכן הווידיאו שלך, תגדיל את הערך שלהם.

מדוע אתה זקוק ל סרטון הסברה

שמור על קשר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

הירשמו לניוזלטר שלנו

רוצים להיות הראשונים לקבל עדכונים ומאמרים חדשים של צור-טק? הירשמו לניוזלטר וקבלו מידע על תחומי בניית אתרים, וורפרס, אלמנטור, קידום אתרים ועוד..

פוסטים אחרונים

רפאל צור

רפאל צור

מומחה אתרי וורדפרס ושיווק דיגיטלי באינטרנט​

אהבתם? במידה ותירצו לקבל עדכונים עתידיים ישירות למייל שלכם אתם מוזמנים להירשם בקישור למטה.

השאר תגובה

כתיבת תגובה