כיצד לבצע אופטימיזציה לקידום אתרים אורגני של דף העסקי בפייסבוק?

כיצד לבצע אופטימיזציה לקידום אתרים אורגני? עסקים רבים מתקשים לייעל את הדף העיסקי שלהם בפייסבוק כדי למשוך תנועה רלוונטית ואיכותית.

פייסבוק שיפרה מאוד את ה- SEO שלה כדי לעזור לבעלי העסקים להגיע לשוק רחב יותר. SEO איכותי יכול לעזור לדף העסקי לצמוח.

 

 

  • בחירת שם עמוד נכונה

 

כותרת העמוד העסקי בפייסבוק היא הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע אופטימיזציה של עמוד הפייסבוק שלך לקידום אתרים.

עליך לבחור שם שמייצג את העסק שלך. זה יכול להיות שם העסק שלך והשירות שאתה מציע.

בחירת שם כללי עם מונחים כמו ספורט או בידור תפגע במאמצים שלך להגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים שלך.

לאחרונה, פייסבוק מבטלת עדכונים לדפים עם שמות כלליים.

כמו כן, השם צריך להכיל כמה מילות מפתח המייצגות את העסק שלך.

דף עם יותר מדי מילות מפתח עלולה להופיע כדואר זבל .

 

 

  • חשוב לפתוח כתובת אתר אישית לדף הפייסבוק

 

פייסבוק מאפשרת לך לבחור את כתובת הדף העסקי שלך. כתובת טובה מקלה על הלקוחות

למצוא את הדף העסקי שלך בפייסבוק מה שמשפר את השיווק בפייסבוק.

עליך להתאים אישית את כתובת האתר שלך כך שתכלול את שם המותג שלך.

זה מחזק את זיהוי המותג שלך והופך את ה- URL קל לזכור.

 

 

  • השתמש במילות מפתח אסטרטגיות בדף הפייסבוק שלך

 

בחירת מילות מפתח הוא קריטי ביותר לשיווק במדיה חברתית. אתה יכול לבצע אופטימיזציה של הדף העסקי שלך בפייסבוק

לקידום אתרים על ידי הצבת מילות מפתח באזורים אסטרטגיים בדף שלך.

זה יגרום לדף שלך להופיע בראש תוצאות החיפוש ומכאן שישפר את מציאתך. חלק מהאזורים החיוניים לשימוש במילות מפתח כוללים;

את דף הכותרת, כתובת האתר שלך, ואת הקטע 'עלינו'.

 

 

  • אופטימיזציה של עדכוני הסטטוס שלך לקידום אתרים

 

פייסבוק נותנת לך אפשרות ל "כתוב משהו …" כל מה שתכתוב בחלק זה של עדכוני הסטטוס שלך משמש לתיאור המטא.

מכיוון שפייסבוק זוכרת את 18 הדמויות הראשונות של עדכוני הסטטוס שלך, הקפד לבצע אופטימיזציה של התיאור הזה היטב.

אתה יכול לעשות זאת על ידי הוספת מילות מפתח וכן הוספת קישור לאתר העסקי שלך.

 

 

  • קישור חזרה לדף האישי שלך

 

גוגל מציגה אתרים שיש להם קישורים נכנסים איכותיים רבים כאתרי סמכות. אתרים כאלה מדורגים טוב יותר בתוצאות החיפוש.

זה חל גם על דפים עסקיים בפייסבוק. לכן חשוב להבטיח שיש לכם מספר קישורים נכנסים איכותיים לדף האישי שלכם.

קישורים אלה יכולים להיות מאתרי המדיה החברתית האחרים, הבלוגים או אפילו האתר העסקי שלך.

 

 

  • עדכן את פרטי העסק שלך

 

המידע העסקי שלך מאפשר למשתמשים במדיה חברתית לאתר את העסק שלך.

חוץ מזה היא מאפשרת אינדקס לחיפושים מקומיים המסייע בהגדלת העוקבים של עמוד הפייסבוק שלך.

המידע העסקי שלך צריך לכלול מספרי טלפון, כתובת, קטגוריה עסקית, סקירה כללית של החברה, מוצרים ושעות עבודה.

אתה יכול להוסיף קישורים ומילות מפתח במידע העסקי שלך כחיוניים לחיפושים בגוגל.

 

לסיכום:

המטרה העיקרית של דפי פייסבוק היא לחבר את העסק שלך ללקוחות פוטנציאליים.

ועל כן חשוב מאוד להתאים את הפייסבוק העסקי שלך כדי למשוך את הקהל שאתה רוצה.

ביצוע ההנחיות לעיל יעזור לדף העסקי שלך להיות יעיל ומוצלח בעמידה ביעדים העסקיים שלך.

כיצד לבצע אופטימיזציה לקידום אתרים אורגני

שמור על קשר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

הירשמו לניוזלטר שלנו

רוצים להיות הראשונים לקבל עדכונים ומאמרים חדשים של צור-טק? הירשמו לניוזלטר וקבלו מידע על תחומי בניית אתרים, וורפרס, אלמנטור, קידום אתרים ועוד..

פוסטים אחרונים

רפאל צור

רפאל צור

מומחה אתרי וורדפרס ושיווק דיגיטלי באינטרנט​

אהבתם? במידה ותירצו לקבל עדכונים עתידיים ישירות למייל שלכם אתם מוזמנים להירשם בקישור למטה.

השאר תגובה

כתיבת תגובה