הפיקסל בפייסבוק, מה זה ואיך להשתמש בו

הפיקסל בפייסבוק, מה זה ואיך להשתמש בו
אם אתה משתמש במודעות פייסבוק – או שאתה מתכנן להשתמש בהן בעתיד – יש כלי מפתח אחד שאתה צריך ללמוד איך להשתמש בו.
הפיקסלים בפייסבוק יעזרו לכם להפיק את המרב מתקציב המודעות החברתי שלך. בפוסט נסביר כל מה שנדרש לדעת על הפיקסל של פייסבוק.
מה הפיקסלבפייסבוק?
הפיקסל בפייסבוק הוא קוד שאתה שותל באתר שלך, או בדף הנחיתה שלך או בפרסום במייל. הוא אוסף נתונים שעוזרים לך לעקוב אחר המרות ממודעות פייסבוק,
לבצע אופטימיזציה של מודעות, לבנות קהלים ממוקדים למודעות עתידיות ולשווק מחדש לאנשים שכבר נקטו איזושהי פעולה באתר שלך.
זה פועל על ידי הצבת והפעלה של קובצי cookie כדי לעקוב אחר המשתמשים בזמן שהם מתקשרים עם האתר שלך ומודעות הפייסבוק שלך.
בעבר היו מספר סוגים שונים של פיקסלים: פיקסל מעקב המרות, ופיקסל קהל מותאם אישית.
למה אתה צריך להגדיר את הפיקסלים בפייסבוק
הפיקסלים בפייסבוק מספקים מידע חשוב ליצירת מודעות טובות יותר, ומאפשר למקד טוב יותר את המודעות שלכם. נתוני פיקסל עוזרים להבטיח כי המודעות שלך נראות על ידי האנשים המתאימים ביותר לנקוט בפעולה הרצויה שלך.
הפיקסל מאפשר לשפר את שיעור ההמרות של מודעות בפייסבוק ולקבל החזר ROI (החזר השקעה) טוב יותר.
גם אם אין לך עדיין מודעות ממומנות בפייסבוק, מומלץ להתקין את הפיקסל של פייסבוק כעת. זה יתחיל לאסוף נתונים מייד, וכך לא תצטרך להתחיל מהתחלה כאשר תהיה מוכן ליצור את מודעת הפייסבוק הראשונה שלך.
איך אתה יכול להשתמש בפיקסלים בפייסבוק? הנה רק כמה דרכים בהן הפיקסל יכול לעזור בשיפור תוצאות השיווק שלך בפייסבוק.
השתמש ב מעקב המרות בפייסבוק
הפיקסל של פייסבוק מאפשר לראות כיצד אנשים מתקשרים עם האתר שלך לאחר הצפייה במודעת הפייסבוק שלך.
אתה יכול אפילו לעקוב אחר לקוחות בכל המכשירים שלהם. זה מאפשר לך לראות אם אנשים נוטים לראות את המודעות שלך בנייד אך עוברים לשולחן העבודה לפני שהם קונים.
 או, אולי זה הפוך. מידע זה יכול לעזור לך לצמצם את אסטרטגיית המודעות שלך ולחשב את ההחזר על ההשקעה שלך.
השתמש במיקוד מחדש בפייסבוק
מיקוד מחדש של פייסבוק נתוני פיקסלים ומודעות דינמיות מאפשרים לך להציג מודעות ממוקדות בפני אנשים שכבר ביקרו באתר שלך.
 אתה יכול לבחור לקבל ממש גרגירים כאן. לדוגמה, אתה יכול להציג לאנשים מודעה למוצר המדויק שהם נטשו בעגלת קניות או הוסיפה לרשימת המשאלות באתר שלך.
צור קהלים מותאמים אישית
פייסבוק יכולה להשתמש בנתוני המיקוד שלה כדי לעזור לך לבנות קהל מותאם אישית,
תחומי עניין ודמוגרפיה דומים לאנשים שכבר מקיימים אינטראקציה עם האתר שלך. זה יכול לעזור להרחיב את בסיס הלקוחות הפוטנציאלי שלך.
בצע אופטימיזציה של מודעות פייסבוק להמרות
אתה יכול להשתמש בנתוני הפיקסל כדי לייעל את מודעות הפייסבוק שלך. לאירועי המרה ספציפיים באתר שלך.
ללא פיקסל, ההמרות היחידות שתוכל לבצע הם על אופטימיזציה של קליקים על קישורים.
באמצעות הפיקסל תוכלו לבצע אופטימיזציה להמרות שמתאימות יותר ליעדים עסקיים, כמו רכישות והרשמות.
בצע אופטימיזציה של מודעות פייסבוק לערך
כאשר פייסבוק אוספת נתונים על מי שקונה מהאתר שלך וכמה כסף הם מוציאים, על סמך נתונים אלו ניתן לייעל את קהל המודעות שלך.
המשמעות היא שהיא תציג אוטומטית את המודעות שלך בפני האנשים הסבירים ביותר לבצע רכישות בעלות ערך גבוה.
עוגיות פיקסל בפייסבוק
מ אוקטובר 2018, פייסבוק שינתה את האופן בו היא משתמשת בעוגיות כדי לעקוב אחר נתוני הפיקסלים של פייסבוק. מפרסמים יכולים כעת להשתמש בעוגיות של צד ראשון כמו גם בעוגיות של צד שלישי.
אלא אם כן ברצונך לבטל את הצטרפותך לשימוש בעוגיות של צד ראשון, אינך צריך לעשות דבר בגלל השינוי הזה.
מה זה אומר? בעיקרון, שינוי זה מאפשר למפרסמים להמשיך לעקוב אחר נתונים ב- Safari ו- Firefox. שני הדפדפנים הללו הציבו גבולות לעוגיות של צד שלישי.
מדוע תרצה לבטל את הסכמתך? מפרסמים בתחומים שיש להם חקיקת פרטיות נרחבת – כמו מימון ובריאות – עשויים להזדקק לבטל את הסכמתם מטעמי ציות.

שמור על קשר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

הירשמו לניוזלטר שלנו

רוצים להיות הראשונים לקבל עדכונים ומאמרים חדשים של צור-טק? הירשמו לניוזלטר וקבלו מידע על תחומי בניית אתרים, וורפרס, אלמנטור, קידום אתרים ועוד..

פוסטים אחרונים

רפאל צור

רפאל צור

מומחה אתרי וורדפרס ושיווק דיגיטלי באינטרנט​

אהבתם? במידה ותירצו לקבל עדכונים עתידיים ישירות למייל שלכם אתם מוזמנים להירשם בקישור למטה.

השאר תגובה

כתיבת תגובה