האם כדאי להשתמש בלינקדאין ככלי שיווקי לעסק?

לינקדאין תוכנן במקור ככלי רשת למקצוענים. זו הייתה פלטפורמה נפרדת מהרשתות החברתיים.

בלינקדאין ניתן לפתח מותג אישי, לפגוש אנשי מקצוע אחרים בעלי דמיון ואפילו לחפש הזדמנויות עבודה חדשות.

כמו בכל הפלטפורמות החברתיות ניתן לנצל את פלטפורמת לינקדאין לטובת שיווקי עסקי.

 

לינקדאין מציעה כיום פתרונות פרסום, ועוזרת לעסקים למצוא מועמדים טובים יותר לתפקידי.

וגם מאפשרת לפרסום ישירות ללקוחות פוטנציאליים. ואם אתה משתמש בפלטפורמה באופן אורגני,

אתה יכול להשתמש בה כדי לשווק את העסק שלך. מה נדרש?

והאם לינקדאין היא פלטפורמה אידיאלית למדיה חברתית לשיווק העסק שלך?

 

יתרונות שיווק בפלטפורמת לינקדאין 

  • קהל מקצועי – לא משנה אם הם מתחילים את הקריירה שלהם או משמשים כמנטורים מנוסים, הם בעלי אופי עסקי ומחפשים הצלחה.

יש לזה שתי יתרונות עיקריות למשווקים. ראשית, אם אתה למקד דמוגרפיה בעלת אופי מקצועי, בסיס המשתמשים בלינקדאין הוא אוצר.

אתה יכול להניח אוטומטית שהקהל שלך ממוקד בקריירה שלהם, לפחות במידה מסוימת. שנית, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שמשתמשי

לינקדאין מנסים לשמור על מוניטין חיובי לעצמם, כך שסביר להניח שלא תמצא הטרדות או הערות גסות בתגובה לתוכן שלך.

 

  • קבוצות – לינקדאין מציעה גם קבוצות, אשר נועדו לאסוף אנשים דומים אופקים יחד ליצירת מיני קהילות.

לעיתים קרובות, קבוצות אלה ממוקדות בענף מסוים או במטרה ספציפית, אך ניתן ליצור באופן אפשרי קבוצה לכל דבר.

קבוצות הן בעלות ערך מכיוון שהן מציעות פלטפורמה לקידום התוכן שלך ומעורבות עם אנשים בגומחה הדוקה יותר ממה שהסינדיקציה בכל פלטפורמה יכולה להציע.

זו גם הזדמנות חשובה ללמוד יותר על קהל היעד הספציפית שלך.

 

  • נטוורקינג אישי –  הפלטפורמה היא עדיין אחת הטובות ביותר לרשתות מקצועיות. אם אתה ממנף את זה בדרך זו,

אתה יכול להרוויח יותר ממה שאתה יכול פשוט על ידי ניהול אסטרטגיה שיווקית או פרסומית. 

 

  • צמיחה לטווח הארוך –  על ידי אסטרטגיה טובה, קיים פוטנציאל משמעותי לצמיחה לטווח הארוך.

בעזרת לוח מחוונים של לינקדאין אתה יכול לעקוב אחר דברים כמו כמה חיבורים חדשים קיבלת, כיצד התקבלו הפוסטים שלך וכמה תנועה הפלטפורמה מייצרת עבורך.

אם תקדיש זמן ללמוד מנתונים אלה ותבצע שינויים חיוביים למסע הפרסום שלך, תוכל להגדיל בהדרגה את ההחזר על ההשקעה שאתה מקבל מהמאמצים שלך.

 

חסרונות שיווק בפלטפורמת לינקדאין 

  • מגבלות קהל –  הקהל המקצועי של לינקדאין יכול גם להיות חסרון, תלוי בקהל היעד שלכם. אם קהל היעד העיקרית שלך הם בני נוער, או הורים, לינקדאין עשויה לא להתאים עבורכם . יש כיום 500 מיליון משתמשי לינקדאין, שנראים כמו הרבה, אבל זה מחוויר בהשוואה לכמעט 2B של פייסבוק. 
  • דרישות פרסום – לינקדאין אינה טובה בהנחיות הפרסום שלה, ואתה עלול למצוא את עצמך חנוק כשאתה רוצה לפרסם תוכן חדש. חברות אינן יכולות לפרסם חומר באותה קלות כמו אנשים פרטיים וייתכן שנאסר עליהן לעסוק ישירות בקבוצות. נוסף על כך.
  • דגש על יחידים – לינקדאין לא תוכנן כפלטפורמה לחברות וארגונים; זה תוכנן עם מחשבים על אנשים. קבוצות, הודעות ותכונות אחרות הן לעתים קרובות בלעדיות ליחידים או מועדפות עליהם מאוד. זה יכול להקשות על חברות להשיג ערך מהפלטפורמה אלא אם כן הן פועלות באמצעות יחידים.
  • חלק גדול מהשיווק והפרסום המובנים של לינקדאין לחברות מתרכזים בהעסקת עובדים. אם אתה מנסה למכור מוצר או שירות, אתה עלול להתאכזב מהיעדר תכונות חזקות. פלטפורמות חברתיות אחרות חזקות בהרבה כשמדובר במודעות הממוקדות בצרכן.

בשורה התחתונה

לינקדאין יכולה להיות כלי שיווקי יעיל, בין אם אתה משתמש בו כדי לעלות ערך לתוכן שלך, או לפנות דרך הרשת המקצועית שלך או לפרסם פרסום ישיר. עם זאת, ישנם כמה יתרונות וחסרונות ייחודיים ההופכים את לינקדאין להבדיל ממתחרים כמו פייסבוק וטוויטר. לא כל עסק ימצא את הערך באסטרטגיית שיווק של לינקדאין שכן ערכו תלוי בקהל היעד שלך ובכוונות שלך, אך זהו כלי חשוב ומשפיע אם אתה יודע למקסם את חוזקותיו.

שמור על קשר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

הירשמו לניוזלטר שלנו

רוצים להיות הראשונים לקבל עדכונים ומאמרים חדשים של צור-טק? הירשמו לניוזלטר וקבלו מידע על תחומי בניית אתרים, וורפרס, אלמנטור, קידום אתרים ועוד..

פוסטים אחרונים

רפאל צור

רפאל צור

מומחה אתרי וורדפרס ושיווק דיגיטלי באינטרנט​

אהבתם? במידה ותירצו לקבל עדכונים עתידיים ישירות למייל שלכם אתם מוזמנים להירשם בקישור למטה.

השאר תגובה

כתיבת תגובה